!!

desenele mele!

miercuri, 7 noiembrie 2012

Fanart pt.seriale din '90

de curand am dat pe net din intamplare de un clip cu "the tick" si mi-am adus aminte ce seriale animate rulau odata la noi!!
asa ca am zis sa fac cate un desen din fiecare serie mai veche care mie mi-a placut...sper sa va placa si voua!

Vazand acel clip pe net am cautat o imagine deoarece nu mai aveam idee cum sa-l desenez pe Tick si m-am pus pe treaba!
Va acest desen am folosit un creion hb,un liner 0'4 si o carioca pt. contur,desen facut pe o coala a5.


aici lam desenat pe eroul ce umbla in chiloti pe strada :FREAKAZOID!
La acest desen am folosit un creion mecanic hb,un liner 0,4 si o carioca neagra,desenul este facut pe o coala a5...

O alta serie ce mi-a placut a fost "King Arthur and the kinghts of justice" numai intro-ul cand il auzeam ..wow,chiar si acum melodia de inceput mi se pare suuper tare!
Si aici am folosit cam tot aceleasi "chestii" pt. desen

un alt desen animat ce mi-a placut a fost "The Mask"!
Aceleasi "unelte"!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu